Made Research
Made wordt met regelmaat door organisaties gevraagd om data onderzoek uit te voeren. Het onderzoek beperkt zich vaak tot een specifieke markt, doelgroep, (voorspelling product of intern opgebouwde data.
Een onderzoek gaat meestal gepaard met een duidelijk geformuleerde doelstelling. Het kan zijn dat een organisatie simpelweg meer kennis wil krijgen over een specifiek onderwerp en daarvoor Made data onderzoek inzet. Ook kan het zijn dat het geplande data onderzoek leidend is bij het nemen van een strategische beslissing. Het laten verrichten van onderzoek door Made leidt direct dan ook altijd tot meer organisatiewaarde en een solide basis bij het nemen van belangrijke managementbeslissingen. Wij zijn dan ook van mening dat op diverse cruciale momenten het nodig is voor een organisatie om proper onderzoek uit te voeren. De ervaring van Made is dat organisaties die deze filosofie volgen, vaak leidend zijn en voorlopen op concurrerende partijen.

Wil je meer weten over Made Research?

Wij geloven in de kracht van een goed en vrijblijvend gesprek. Wij horen graag wat jouw organisatie doet, waar het voor staat en voor welke (toekomstige) uitdagingen jullie staan. Je kan dan altijd vrijblijvend met ons sparren. Vanaf daar zien we wel verder.

Made2know, de kracht achter ons onderzoek

Wij als Made zijn ervan overtuigd dat we als data gedreven organisatie de plicht hebben om regelmatig en goed onderzoek te verrichten. Dit houdt in dat we continu zelf onderzoek doen naar diverse markten, niches, producten en diensten. De uitkomsten van onze data onderzoeken houden we bij op ons Made2Know dataplatform. Middels ons dataplatform zijn wij in staat nog beter organisaties en markten te bedienen. Wij geloven dat het verschil zit in de unieke kennis die wou opbouwen. Kennis die wij voor organisaties kunnen inzetten binnen onder andere, data-onderzoeken, campagnes, productoplossingen of digitale strategieën. Ook publiceren wij regelmatig de uitkomsten van onze onderzoeken binnen een whitepaper. Hierbij proberen wij op een laagdrempelige manier te publiceren zodat het voor elke organisatie leesbaar en bruikbaar is.

Exclusieve

Branchedata

Exclusieve data van branches zoals travel, zorg, entertainment, onderwijs en retail.
Brede inzet

Doelgericht

De data van Made2Know wordt ingezet voor marketingcampagnes, job marketing, marktonderzoeken en verfijning van nieuwe algoritmes.
ML met AI

Zelflerend

Door middel van Machine Learning in combinatie met Artificial Intelligence is Made2Know constant bezig met het verbeteren van zijn eigen platform.
Sales Made

Leadgeneratie

Met Made2Know hebben we meer dan 400.000 leads gegenereerd. Hier zijn we trots op.
Samenwerken

API Projecten

Voor grote projecten en/of ter verbetering van bepaalde applicaties die een positieve impact maken op de levenskwaliteit van mensen, zetten we Made2Know in.
Campagnes

Made2Max

Made2Know in combinatie met de artificiële intelligentie van Made2Max zorgen samen voor de beste campagneprestaties.
Research door onze specialisten

Al onze research wordt gedaan door specialisten met de juiste achtergrond. Alles gericht op het beste resultaat voor je organisatie.

Alle onderzoeken van Made worden uitgevoerd en begeleid door specialisten met een achtergrond in business en IT. Hierdoor is er focus voor zowel de zakelijke als de technische kant. Dit zorgt voor een hoge waarde en bruikbaarheid van onze onderzoeken en rapportages. Onze specialisten zijn op de hoogte van de laatste trends en weten wat er verwacht wordt van je als bedrijf.
Op basis van je wensen, eisen en onze eigen input streven we naar het maximale rendement voor de organisatie. Wil je meer weten over Made Research en de mogelijkheden voor jouw organisatie. Neem dan vrijblijvend contact met ons op en onze specialist gaat graag het gesprek met je aan om te kijken wat de mogelijkheden zijn.